Job 30 van 73


Report this listing

Solliciteren



Service Coördinator


Functie

Voor onze klant in Waregem zijn we op heden op zoek naar een SERVICE COÖRDINATOR.

J ouw takenpakket als SERVICE COÖRDINATOR:

  • Je bent het eerste telefonisch aanspreekpunt voor de klant.
  • Je bouwt een vertrouwensband op met de klant om op die manier snel de noden te kunnen detecteren.
  • Je doet de nodige administratie: werkbonnen opmaken, offertes opmaken, ... .
  • Je vult de planning van de techniekers in naar aanleiding van binnenkomende oproepen.
  • Je merkt verbeterpunten op en helpt om de processen te optimaliseren.
  • Na verloop van tijd zal je in beurtrol ook eens een wachtdienst (telefonie) moeten doen (24/7).

Jouw profiel

Jouw profiel als SERVICE COÖRDINATOR:

  • Bij voorkeur heb je een hogere opleiding of heb je reeds enkele jaren relevante ervaring.
  • Je werkt gestructureerd en efficiënt.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en bent klantvriendelijk.
  • Je hebt een sterke talenkennis Nl-Fr-En
  • Je hebt een gezonde interesse in techniek.
  • Je bent flexibel en wil in beurtrol de wachtdienst opnemen (netto vergoeding)
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Key accounts opvolgen
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Domein: Postorderverkoop
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een familiebedrijf en marktleider in de industriële warmte- en luchttechnieken.


Ons aanbod:

  • Loon is bespreekbaar en aangevuld met fietslease, hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Carwash ter plaatse te gebruiken
  • Thuiswerk mogelijk 2 dagen per week
  • 12 ADV dagen
  • Verschillende evenementen, teambuildings, ...

Interesse? Solliciteer dan snel online door te klikken op de oranje knop SOLLICITEER NU en wij contacteren jou zo snel mogelijk.

Solliciteren

Start People Kortrijk GT
056/20.33.99

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht